1/2

Helluuu! :)
Idag hade vi först bild på morgonen, hojja kan ju inte rita för 5öre så var ju inte det lättaste att få till ett realistiskt ansikte ;p Sen hade vi matte och efter det slutade vi, jävligt skönt! :D
Då traskade jag in till stan med jennifer, köpte en biskvi nere i smedjan och satt och tjockade den :D Sen var hon tvungen att vänta med mig tills lisa kom innan hon kunde dra hem. Så kom lisa tillslut och jennifer kunde åka hem och sova. Jag och lisa gick till wayne's och köpte kaffe, och det var fan riktigt gott! :)
Sen satt vi och planerade vad vi skulle göra, så tänkte vi att vi skulle dra och åka madrass/sopsäck på ormberget, så var johanna också på och ville följa..men dom där två, dom ändrar sig alltid när det väl är dags! -man märker ju att dom är släkt..muuppaaar!;) Så det blev inge ormberget, utan vi får helt enkelt ta det nån annan dag! :)
Så jag gick hem och hade skittråkigt, kom på att jag hade massa uppgifter att göra i skolan. Så jag satte mig och pluggade, fick bortgjort en hel del..Känns jävligt skönt! yeeey =)
Men nu ska jag dra igång en film igen och försöka sova så man orkar upp till praktiken imorn!
GODNATT ;)

ssöööt!
Lisa, sötnos! :)

yööh!: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0