2/2

Tjaaa:)
Nu blire ett kort inlägg hära.. Efter jag slutade praktiken idag for jag hem och slog igång en film, somnade till filmen och vaknade nån timme senare av att mamma ringer och frågar om jag kan följa med och handla då hon sluta, så det gjorde jag.. Sen käkade jag middag och efter de drog jag igång en ny film. Så ringde johanna nå tag senare och frågade om vi skulle hitta på något, så då kom hon & sebbe o hämtade upp mig så drog vi iväg till adam där alla satt och lirade poker. Så drog vi till coop en sväng och köpte godis, sen tillbaka till adam och tankade en film, "the haunting in connecticut" eller nå sånt.. Sjukt bra den var :D
Kom alldeles just hem därifrån och nu måste jag lägga mig sängen för ögonen håller på falla ihop av trötthet.
Godnatt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0