24/1

Hallåhallå!
När jag för en gångs skull hade sovmorgon imorse så var ju självklart halva klassen tvungen ringa och väcka mig kl.8 på morgonen och fråga vars jag var eller vad vi hade för lektion osv, så fick förklara att vi började 11.10 idag för att vi inte hade nån engelska lektion. Jävligt kul att man inte ens får sova då man väl har sovmorgon ;P
Men lyckades somna om och traskade till skolan där vid 11tiden då vi hade matte, men eftersom jag inte hunnit äta och inte lisa heller så gick vi bara och lämnade böckerna i mattesalen och gick sen direkt ner till matsalen där vi blev tvugna att stå i kö ca.20 min för att få ta mat.. Förstår inte att folk är såå jävla ivriga i köttbullar&makaroner? Visst att det är gott, men detdär var ju sjukt..orka hetsa?

Är förövrigt förkyld som en liten griiis, gav upp skoldagen efter idrotten och gick hem för jag orkade verkligen inte stanna kvar till nk'n.. Eller traskade in till stan och träffade Johanna & Yasmina en liten sväng, men sen blev det hem och kasta sig i sängen.
Sitter typ å snorar och det bara rinner ur ögonen och har sig..mår ju inte toppen om man säger så. Hatar verkligen att vara sjuk och bara därför så är jag det i princip heeela tiden, jävligt less på mitt immunförsvar som fan inte gör nån nytta!
Äääh.. nu blire fan att lägga sig i sängen igen, äta lite daim & glo lite tv.
Tjohej!
sjuukling!
såhär fräsh & pigg är jag idag, stiligt som fan -.-'


Här kommer resten av kvällen tillbringas, i sängen framför tvn..


..och med massa daimgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0