28/1

Helluu!
Fick sluta tidigare idag, vi hade ingen nk så vi fick sluta kvart i 2. Jävligt skönt med tanke på att vi annars skulle ha slutat typ kvart i 4 eller nå sånt..Hoooojjjja! ;p
Iaf så traskade jag in till stan och gick omkring med Jennifer, så kom vi på att vi var hungriga (haha ovanligt att jag är hungrig!..) och gick till Sub&co och köpte varsin macka. Riktigt giftigt! :)
Sen gick vi till H&M och jag köpte ett par leggings med nitar på sidan av benen, yööh!
Efter det har vi bara glidit omkring på stan, träffat lite folk och sånt. Vi följde med Bella till Max så hon kunde käka också, och sen så har vi typ planerat kvällens händelser ;)
Justee, när jag skulle börja promenera hemåt så träffade jag Stoffe som jag inte har träffat på typ 1½ år eftersom han flyttat till Skellefteå och nästan aldrig är i Luleå mer, men det var jäävligt kul att träffa pojken!! Vi kom fram till att vi kanske skulle ses lite senare ikväll och ta nån öl tillsammans.. Men vi ser ju hur det blir med den saken ;p

Nya leggingsen :)
:):)
Dom nya leggingsen, tyckte iaf att dom var sjukt snygga:)

Ikväll ska jag iaf dricka nån öl med några av brudarna, blir nog awesome!
Nu ska jag hoppa in i duschen,börja göra mig klar,käka och så kommer Bella hit och sen blire att dra sig vidare någonstans.. Men hare gööött allihop!
Pyysshei :)



Kommentarer
Postat av: linda

Hej! :) tänkte höra vart du köpt dina leggings som du har på bilden? :) letat exakt såna, men inte hittat :) fin blogg föresten :)

2011-01-31 @ 15:59:08
Postat av: Josse

Hejhej, har köpt dom på H&M :)

tack!:D

2011-01-31 @ 20:18:45
URL: http://jjosefinemukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0