29/1

Goddag!:)

Igår satt jag och Bella hos mig en stund och tog en öl innan vi drog till gstad, där började vi med att vara hos Lisa med nå folk och satt där o drack nån öl & tog det lite lugnt. Sen skulle alla dra vidare så då gick jag,jocke & adam till gränderna på fest,där var det inte så mycket folk och det var inte så värst roligt. Var där ett tag innan jag,axel,klywen,jimmy & frasse drog till Max och käkade men så for dom tillbaka till gstad. Då kom modde,nippe,krille,elin & Halle till max för dom skulle också käka, fast halle försvann iväg i nån annan bil sen och krille var ju full som ett ägg så det ba flög cola,dipp,pommes,hamburgare och allt möjligt omkring honom. Så däckade han typ på bordet en liten sväng också, så när vi kom utanför max fick han dyka ner i snödrivan hahah.. men det fick jag igen ganska rejält då han tryckte ner mig i snön och kasta snö över hela mig, blev blöt som en jävla hund :p
Så for vi runt ett varv i stan innan vi blev tvungen att skjutsa hem elin&krille eftersom han däckade i bilen, sen vägrade han vakna då vi väl var utanför elin så dom fick försöka slita ut han ur bilen och det tog ju sitt lilla tag. Sen när vi åkt därifrån fick vi ett sms av elin att han inte kommit in i lägenheten ens utan lagt sig i trappen och sov där, vilket litet fyllo :D
Men så drog vi och träffade jessica,robin,billy,erik & pippi nere vid hamnen, och då hoppade pippi & erik över till våran bil så for vi och gled runt lite överallt och härjade.. Det var fan riktigt kul, är skithes eftersom att jag och modde i vanlig ordning skrek som jävla galningar :P Vi hade ju en riktigt fin allsång i bilen lite då o då också! haha så fick erik för sig att han skulle köpa en cigarr för att förgylla kvällen typ, så blev ju statoil en sväng och köpa det också :)
Nämen det var sjukt kul att träffa alla domdär igen, det var ju som ett tag sen. Jag kom hem där vid halv 6 nångång har jag för mig, då blev det mackor och lägga sig i sängen.

Fyllokrille sover på max;D
under krilles bord..
Såhär ser det ut under bordet då krille har ätit..
snöbadadflicka93
snöbadadflicka, yööh! var ju nådigt kall&blöt kan jag ju lova;D
Hahahah
hahah :)

jag å moddee
jag och modde:D
nippe!
nippe :D
<3
jag&sötsofia- haha modde i bakgrunden:)


Idag blire att dra till rosvik då modde & nippe kommer till lule och ska göra nå ärenden så hämtar dom upp mig efter det så glider vi vidare till rosvik där det blir att dricka öööl! Riktigt fiint, ska sova hos söta sofia också eftersom vi bestämde det igår. Är riktigt taggad för ikväll faktiskt, så jag hoppas att den blir lika awesome som jag förväntar mig. Men det är jag rätt säker på att den blir för att den alltid blir det med dedär folket!
Nu ska jag hoppa in i duschen och piggna till litegrann innan jag är 100% redo för kvällen.

Tjohheejj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0