10/2

Heiii :)
Orkar aldrig uppdatera, men ska försöka förbättra mig på de..
Hujja är helt slut, vilket jag inte kan förstå med tanke på att jag sovit väldigt många timmar inatt..skumt!
Kom hem från bv för ett tag sen, ska snart hoppa in i duschen och försöka vakna till lite. Igår tog vi nån öl fast jag egentligen inte ens skulle dricka nog för att det bara blev 3öl men sen for vi till allstar ett tag och där blev det en till öl, sen åkte vi till bv och sov. Failade lite imorse då det ringde från praktiken -"Jag tänkte nyss gå så spydde jag inatt"..Hur logiskt lät det på en skala från 1-10?;p Men var ju som inte riktigt vaken då jag skulle dra en ursäkt varför jag inte var där.. menmen det blir säkert skitbra.
Sitter och funderar på vad som händer ikväll, det blir iaf lugna puckar men vet inte riktigt vad som hittas på.
Jääjää, lägger ut nå bilder sen förra helgen sen ska jag dra mig från datorn..
Puuusssstjö.
sötisae
sötflickorna <3
frellöö
frelloo med taben!:)

marcus degar:)
torkeel
torkel i knipa :D

förra lördagen, jag och mina brudar <3

johanna,sebbbe&jag ;D
<3
jag och min sötbella<3

jöh, riding pony-sebbe! ;D

tessy,adam&jag :)

jag& min saknade+älskade tessy<3

Kommentarer
Postat av: tessy

åååh, saknar er alla redan! <3 <3 <3



Puss på dig älskade josefine!

2011-02-25 @ 23:57:34
URL: http://tessssy,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0