11/2

Heiiiihåpp :)
Igår
gick jag till jennifer där adam och per satt och nördade dator medans jennifer,emma&linny var på bio.
Adam och per höll på härja som fan och skulle gå till tasty o äta, sen kom jennifer å dom hem från bion just när vi skulle gå till tasty. Så gick vi dit och åt sen tillbaka till jennifer, sen for vi alla till willys för dom skulle handla, men klockan var typ kvart i 9 och willys stänger 9 så dom skulle stresshandla men eftersom dom höll på gorma så mkt inne i affären blev de inge stresshandling utan dom sket i att handla där så vi åkte till storheden och for på maxi istället. Haha och jag säger då det..herregyy människorna kan ju inte handla normalt!;D
Så gick Emma & Linny och gjorde fågelljud i affären då dom tappade bort varandra, så man hörde nå konstiga ljud bakom nån hylla mitt i allt när dom skulle försöka hitta varandra. Det värsta är att dom hittade varandra hela tiden.. Så berättade dom att dom gjort så när dom var i thailand med då dom tappade bort varandra också, haha vilka sneseglare! ;)
Efter vi varit på maxi trängde vi in oss i bilen igen och for till jennifer där det blev att spela kort, och medans jag,linny,emma&jennifer spelade plump satt adam& per i köket och lanade cs.. Haha hujja.

Nu sitter jag i skolan och har engelska, slutar typ 13.45 idag, jävligt skönt. Då blire att dra förbi glasbanken och inhandla lite livsdryck sen får vi väl se vad för kul som händer ikväll. Kanske skriver lite senare..
Tjarå!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0