12/2

Hehuu!:)
Igår var vi hos Emma och drack öl, först var det bara jag,lovisa&emma som höll på fixa oss men sen kom spaxxy&vibes dit och nå tag efter det började det bara sippra in folk. Rätt kul kväll ändå, folk började pierca sig och töja öronen där i sovrummet mitt i allt, haha men så kan de gå! ;D
Men så skulle alla till krogen så jag,spaxxy,vibes och ennet drog till ennet och fortsatte dricka där lite smått, så kom sebbe från ingenstans helt random (han låg typ och sov i rummet brevid då vi kom dit) och knäppte en öl, svepte den och så gick han tillbaka och sov, haha stöört! :)
Men så fick vibes för sig att han skulle på krogen och jag blev hungrig så vibes drog till krogen och jag & spaxxy gick till statoil vid rostbollen och åt sen promenerade vi tillbaka till bv och sov.

Nu sitter jag och väntar på att Lovisa ska vakna från sin powernap så jag kan traska till henne och börja fixa mig och så småningom öppna en öl. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :)
Slänger upp nå bilderna från igår nu också.
Men ha en trevlig kväll ikväll gott folk, pysshei!


jag,vibes & lovisa :)

linny & ekan sjunger singstar:)

emil & vibes- nypiercade, fulla pojkar ;)

Haha emil, full och nypierad- helt sne ;P

Jag & emma - puss på dig gumman!<3

vibes & jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0