25/2

heiii :)
skriver typ aldrig för att jag inte har tid,ork eller ens lust..men ska försöka slänga in nå inlägg lite då&då.

Jag har en känsla som är så underbar men ändå så åt helvete.. vet ni vad det är ? Jo jag tror fan det är kärlek, - kärlek åt mina underbara vänner och så ja.... ;) Men vet inte hur jag ska hantera allting, det blir så mycket för mitt lilla huvud att ta in så jag blir alldeles snurrig. Har haft världens konstigaste humör hela veckan, varit arg,less& sur för inget. Har till och med börjat grina i min ensamhet för att allting helt plötsligt känts så hopplöst. Men så har jag blivit på bättre humör efter en stund, och allting har som gått upp och ner och jag hänger inte riktigt med! ;s
Sen så kan jag berätta att det finns en person som verkligen får mig att le bara av att jag läser h*ns namn.. Det är en person som är så sjukt fin,snäll & söt och som jag verkligen har fastnat för!;]
Sen så är de ju såklart mina vänner som är så tokiga att man inte kan vara nere i deras sällskap, det känns så jävla bra att ha så fina kompisar vid ens sida. Tack för att ni finns, jag älskar er! ;*

Förövrigt köpte jag en ny plattång igår så jag kan börja styra upp mitt hår lite mer. Och idag köpte jag ett par nya tygskor eftersom mina gamla var så fula&trasiga att man kunde tro att de bodde råttor i dom :P
Ikväll blire att ta nån öl med mina kära vänner sen får vi väl se vad som mer händer :)

-Today's your day, I feel it. You paved the way, believe it..Waka waka, eh eh.. this time for Africa! ;)
-
yepyep, om 3 dagar befinner jag mig inte längre i sverige, utan då är jag i.. AFRIKA! :D
åh vad jag taggar, helt jävla otroligt vad skönt det ska bli! Kommer dock sakna mina sötnosar här hemma även fast jag bara är borta 8 dagar..men får passa på att köpa något riktigt giftigt åt dom när jag är där borta <3

Nu ska jag lämna datorn, hoppa in i duschen, käka middag osvosv!
Pyyyssheiii <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0