27/2

Tjeenis!:)
Nu sitter jag här i sthlm och väntar på att solsidan ska komma hem så jag kan se det sen sova, imorn blir det att stiga upp kl.04:00 eftersom planet till afriica går vid 7-tiden och sista incheckningen för planet är halv 6.. Känns lite degigt att stiga upp så tidigt men det äre fan värt det! :-)
Har typ inte riktigt fattat att vi snart är dääär, men kan ju tala om att det varit efterlängtat !
Kommer nog bli riktigt kul & skönt, kan nog kanske inte skriva då jag är där borta men lär ju ha massor att berätta då jag kommer hem+ att massa bilder lär komma.
Vi är framme där vid 15:00 i svensk tid, men eftersom man ställer bak klockan 2 timmar så är ju klockan bara 13:00 då vi kommer fram, så har ju hela dagen på oss att sola och utforska stället! Skönt:D

Känner dock att jag kommer ha (+redan har) en stor saknad till mina allra bästa där hemma.. lite sådär småjobbigt men är ju snart hemma igen( om 8 dagar:x ) och får träffa dom igen :D<3

Lägger in nå bilder på hotellet vi ska bo på där borta här nedanför :)
Ha de gött, puusshei :D




Heheheh, ser inteeee helt fel ut va? :>

Kommentarer
Postat av: camilla bl..

får man följa med? :D

2011-03-11 @ 13:07:04
URL: http://camixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0