21/1 - senare

Hallååå!
Nu är jag och Johanna hemma hos mig och fixar oss litegrann, vi har nyss käkat entrecôte,kroketter & svampsås - göttt! :D Vi har inte riktigt klurat ut hur det blir ikväll eller vars vi ska än, men det lär vi snart få reda på.
Ölen&vinet står på kylning på balkongen, och musiken spelar för fulla muggar här så vi börjar ju som snart bli redo för kvällens bravader.. Hahaha!
Men nu måste jag fixa mig klart, gå ut och röka..Och så lockar ölen på balkongen så mycket, så blir nog att sprätta första kalla nu! ;)
Ha en trevlig kväll allihop, för det hoppas då jag på att få..och det tror jag nog att jag kommer få också! Heiidooooo :D
jag och johanna i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0