21/1

Var ju med Jennifer på hockeyn igår, vi satt dom två första perioderna men det var så himla dött på läktarn vi satt på så när Jennifer skrek till så började typ halva läktarn glo på oss, men vafan det är hockey? Man SKA skrika och hetsa.. och jennifer är ju så söt när hon blir hetsig!♥ I vilket fall som helst så blev vi less på sitta där så vi drog oss till klacken i sista perioden och stod där och skrek..Haha mycket bättre, precis som det ska va! :D
Men fyfan vilken match det var, domarn kunde ju fan inte döma. Jävligt irriterande. Lule förlorade med 5-3, inte kul nånstans.. äääh får väl hoppas dom krossar skellefteå imorn, hade varit kul å se men känns som jobbigt att åka till skellefteå för att se den. Så får helt enkelt glo på tvn eller så!


Menmen, imorse var jag på vårdcentralen och vaccinerade mig eftersom att jag ska till Kap Verde(en ö utanför Afrika), den 28e februari :) faaaan vad jag längtar!!!!!! -
Men sprutan gjorde ont som fan, kändes som att nån slet ut muskeln ur överarmen. Och när det var klart och hon drog ut sprutan blev jag alldeles yr och började skaka och rycka som fan, sen blev det suddigt i ögonen så jag inte såg nåt och så började jag svettas som fan. Så sjuksköterskan sa åt mig att lägga mig ner, och gav mig ett glas vatten. Så låg där på "sängen" eller vad man ska kalla det och svettades,skakade och drack vatten. Så när jag skulle gå därifrån var benen så skakiga att dom höll på vika sig när jag gick och samtidigt var jag så jävla virrig i skallen så hittade knappt till busskuren.. Hoojja! Och så måste jag ta en till spruta nån vecka innan vi far, ser verkligen inte fram emot det kan jag ju lova! :p
Fan vad jag längtar, vill dit nunununuuuu!

Äääh, skriver nog lite senare idag då jag vet vad planerna för kvällen är :) 
pussåhej så länge ;D

  


Kommentarer
Postat av: Jessica

inte nämner du att ni fick biljetter osv av mig, då vet jag, bajs på dig ;)

2011-01-21 @ 16:11:07
Postat av: Josse

haha, men förlåt :) tänkte inte på att skriva de jööh

2011-01-21 @ 17:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0