22/1

Halloo!
Ska börja med att berätta om gårdagen. Johanna,Lisa och jag var hos mig först och drack nån öl innan vi drog vidare till bergviken och var med massa folk. Där blev det ölspel, shotar med absint, bailys och lite allt möjligt. Sen for vi till svartöstan på nån fest, sen tillbaka till bergviken några timmar senare. Kan ju då gott konstatera att det blev nån shot med absint för mycket, mådde inte alls bra där i slutet ! Haha, men roligt var det.
<3

Nångång tidigt imorse när vi just vaknat så var både jag och johanna så trötta och sega att vi skrattade åt allt.. Sebbe skulle säga "Likadant" men sa fel o sa "Likadrant" så jag och johanna höll på skratta ihjäl oss. Sen skulle johanna berätta att hon var sugen på lakrits nappar, så sa hon "lakrits nabbar".. Då höll vi typ också på dö av skratt, så ni förstår ju att man var övertrött! Sen började johanna kolla igenom sebbes garderob och hittade en peruk, doftgranar och allt möjligt som hon höll på flumma sig med :D
Sen drog vi igång en film, Baksmällan..och namnet på den passade ju fint in i tillståndet man var i, hooojjja! Men alla var så degiga så vi sov typ bort halva filmen, riktigt skönt och gjorde inget med tanke på att alla redan sett den förut. Men senare när vi väl vaknat till liv och skulle börja fara hem blev det att dra förbi boalget och köpa sig lite öl till ikväll, måste bara tagga till nu innan jag är redo. Iaf, då jag kom hem så kom Bella förbi och vi gjorde buffalo wings som sved i käften för att dom var så jävla starka haha.. Men nu måste jag hoppa in i duschen och försöka bli lite som en människa igen och försöka tagga till så man känner sig redo för kvällen!
Orkar jag inte skriva nå mer.. men slänger in nå bilder från igår/imorse
Tjarråååå :D
HAhaha snygging;)
Ahaha yee hahah morgontrötta? ;)
jag och spaxxy fick nog lite för mycket och blev trööötta ;D Hahah jag och johanna cpade oss..somvanligt;)
haha ;D ekan & johanna blev nog också lite utmattade och somnade..senare:D haha sötungar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

humhumhuumhumhum! sober (Y)(Y)

2011-01-23 @ 13:29:38
Postat av: Josse

josådär jätte..:o

2011-01-23 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0