23/1

Tjoho!
Då börjar jag väl skriva om igår då. Först kom sebbe och hämtade mig hemma och då var jag inte riktigt klar så fick sminka mig hemma hos honom, sen satt vi och snackade strunt, spelade lite kort och öppnade första ölen. Strax därefter kom johanna & jennifer, då drog vi igång med ölspelet. Strax efter att jennifer och johanna kommit så kom ekan,linnea & spaxxy dit, men dom skulle vara nykter så dom satt mest och var sociala, så drog dom på donken och hämtade mat åt oss också, Giftigt!
Efter donken-käket var vi hos sebbe ett tag men sen drog vi till Gammelstan på fest där det va massa folk och lisa visade hur det gick till på strippstången, haha ;) kan ju säga att man skulle bryta nacken av att försöka sig på dendär upp&ner-stylen! Hahah.. men trevligt var det iaf, var hemma vid kvart i 7 imorse och var hungrig som en jävla varg, gjorde massa mackor och gick upp och sov dirr efter att jag ätit upp dom.

Och nu vaknade jag typ nyss och känner mig rätt så deeg, sitter och funderar på hur jag ska kunna sova inatt..men det är ett senare problem! haha.
Men nu ska jag gå ner och käka, tjaarrååå :)
Lisa the stripper shows how to move! ;D
haha sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0