27/1

Tjoohej !
Efter jag slutade praktiken idag traskade jag in till stan en sväng och träffade Jennifer,Johanna,Lisa & Alex, sen blev det hem & byta kläder lite snabbt innan jag drog vidare till donken med Jennifer, efter vi käkat drog vi till Coop arena för att se hockeyn.
Luleå hade så sjukt många lägen och missade fan allihop.. I slutet var det till och med miss på öppet mål, hur fan lyckas man? Har typ skrikit sönder min hals och halva sverige har sett mig på tv då jag står i klacken och gastar.. Känns ju riktigt gulligt, haha :P

Sitter förövrigt och funderar på vad för bus som händer i helgen, verkar ju inte helt säkert att jag kommer hinna få mina pengar.. Men det löser sig nog, det brukar det ju oftast göra!
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om så nu ska jag dra igång en film,göra nå mackor+oboy sen slänga mig i sängen och sova!
Godnatt ;)

-Har fastnat för den här låten, jävligt skön! :)-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0