30/1

Godafton! ;D
Igår satt jag och väntade på att modde skulle hämta mig i fleeera timmar, gud så seg han var! Men tillslut kom han och då for vi iväg till rosvik. Väl där blev det skoter en liten sväng upp till skoterstugan och sen var vi ute och gled bil och drack öl..eller jag och sofia drack öl, alla andra var nykterister..hooojjja! ;)
Men så var vi och härjade omkring och hade det allmänt trevligt, och såklart har jag knappt nån röst eftersom vi har gapat sådär gulligt i bilen igen!
Vi åkte en sväng till Piteå och gled omkring, sen tillbaka till rosvik efter några timmar. Justja! det var ju nå fel på telenätet igår eller va de var för gorm, men allas telefoner utom min funkade så jag trodde bara att det var min telefon som höll på dampa. Kunde inte hitta nå nät och ingen kunde ringa eller nåt, blev sjukt less på telefonen och sen när vi höll på härja i bilen så klippte jag i min mobil med en tång..(vad det nu skulle hjälpa?)-gud så lyckat! Så imorse då jag fick veta att de inte bara var min som var cp och den började funka så kändes det ju lite ovärt..men kan inte annat än skratta åt mina idéer ibland, det blev ett fint minne på telefonen iaf! ;D
Skulle ju sova med min söta lilla sofia men eftersom hon åkte med nippe och jag med modde så åkte hon tidigare till rosvik för att dom skulle skjutsa hem nippes bror och hans kompis. Så hon hann ju somna innan vi kommit tillbaka för vi tog ju gott om tid på oss också, stannade och åt mat, skjutsade hem folk och for och härjade omkring.. Så när vi kom till rosvik låg hon o snarkade i sängen som en liten bäver och vaknade inte av att vi plingade på dörren och höll på, så blev att sova hos modde istället. Och eftersom han hade en vattensäng och jag tyckte det var skitcoolt att hoppa på den så det blev vågor och sängen gungade så det kändes som att man var på havet blev modde lite smått less på en josefine som plötsligt blev 3år igen och härjade omkring som en liten unge när han ville sova. Men härjade lite för mycket då vågorna slog runt i huvudet och jag började må illa av allt gungande så då blev det lugnt tillslut:P
Jag kan ju konstatera att jag var inte den nyktraste precis..haha! Såg 3st modde och satt och frågade honom vilken av dom 3moddarna jag skulle kolla på när jag pratade, den högra,den vänstra eller den i mitten. Haha hojja:P

haha tja!;D
:P
nippe schteeker i skoterstugan=)
sötoo!
sötnos!:)
3småbarn:d
modde,wallew&sofia i skoterstugan:)
hahaha
snyyggg man är,hahaha !

modde:)

Imorse då vi vaknade kom nippe förbi och sen drog vi till kaffa och fläskade oss med mat, det satt inte helt fel. Luktade öl om hela mig som en gammal alkis eftersom jag spillt öl över halva mig under kvällen. Var gaanska så sliten och fin imorse, men det är niiice. I vilket fall som helst skjutsade dom hem mig nå tag efter vi ätit och det första jag gjorde när jag kom hem var att kasta allting i tvätten och hoppa in i duschen, kände mig som en ny människa då jag kom ut ur duschen :) Annars har jag bara varit hemma och degat förutom när jag gick till willys och köpte chips,dipp&cola...mmh!<3
Men nu ska jag dra igång en film igen och lägga mig i sängen, hare gött!
tjaråå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0