31/1

Tjaallå!
Hade sovmorgon denhär måndagen också, jävligt skönt att få sova ut! :)
På idrotten hade vi hjärtlungräddning, haha fast jag och chrille höll på härja med dockorna så vettefan om det var så mycket till räddning..snarare misshandel ;D
Slutade där vid halv 4 och då gick jag in till stan, träffade andré åså gick jag och köpte en macka så andré fick vara social med mig under tiden jag satt där och fikade. Sen ringde lisa och frågade vars jag var så kom hon också dit, sen skulle andre fara och lisa var hungrig så följde med henne till korvgubben där hon skulle käka.
Sen traskade vi omkring i stan och försökte hitta nå att göra, så då ringde vi till massa folk men nästan alla var tråkiga,men så ringde vi thomas och fick veta att han,jokka,jenny&camilla(?) var ute och åkte skoter, så sa han att vi skulle gå ner till isen vid norbottens teatern. Så gjorde vi det, men dom var så sega och lisa blev less på vänta så hon drog hem. Men just då hon drog kom dom så jag gick dit ner på isen och sen satt vi där vid grillplatsen och tände en brasa & surrade ett tag, fast det blev jävligt kallt efter en stund med tanke på att jag inte hade täckbyxor och grejer så då var det bara att traska hemåt och nu sitter jag här funderar på att dra igång en film kanske.
Men det var i princip min dag och nu orkar jag inte skriva nåmer, så hejjjsvejs! :D
räddar liiv
livräddning for sure!
!
så ringer vi ambulansen med papp-telefonen ;)
peeta nesan
så började livräddandet spåra..peta neeesan!

det var kärlek vid första ögonkastet! ;P
..
somsagt spårade livräddningen och dockorna fick tillslut inte behålla ansiktet på..
men visst blev jag snygg med nytt ansikte?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0