3/11 -2011

Hejhej!
Det var ett jäävligt bra tag sen jag bloggade här nu. Började blogga på marianova, men gav upp det också.
Så nu kände jag att jag ska börja blogga lite smått igen och kanske uppdatera liiite oftare. Kan dock inte lova att det blir så ofta som förr, har ju så mycket för mig nu för tiden... hähää eller så int! Är helt enkelt bara lat och orkar typ aldrig uppdatera ;D
I vilket fall som helst har jag typ feber och världens jobbigaste hosta, så gårdagen tillbringades under 3 täcken i sängen med te och film! Rätt skönt med hemmakväll ändå, fast jag blir ju alltid så rastlös då jag inte får härja på som vanligt. Men tror det var värt det för känner mig faktiskt redan lite piggare :)
Ähh, nu kom jag inte på så mkt mer att skriva. Skriver kanske senare ikväll eller något sånt, nu blire att hoppa in i duschen och försöka vakna till liv! 

Pöössssss från en sjukling.. hahahaha ;)
ahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0