15/2

heii(:
Igår var det ju alla <3-dag.. men inte tycker jag det är nå speciellt med den dagen, varför ska man fira nå sånt? det är ju en vanlig måndag ;P Fick iaf en ask geléhjärtan av min söta mamma. Sen var de deeg hemma nå timmar innan jag drog iväg till jennifer och såg film med nå nötter (adam,emma,per&jennifer). Sen upptäckte jag att klockan var 01.30, så då var det bara att traska hem och sova =)

Idag försov jag mig fast jag bestämt att jag verkligen inte skulle göra det, vaknade av att pappa stod i mitt rum 08.20 och frågade vad jag gjorde hemma än. Så var att stressa på sig kläder och som tur var fick jag skjuts av honom till skolan.
Slutade vid halv 4 idag och var skiiithungrig, traskade hem och förväntade mig att maten skulle vara klar då jag kom hem men istället hittar man en lapp där det står "Hej gumman, är i sthlm men vi ses på onsdag kväll, puss"..
Så visste typ inte vad jag skulle ta mig till riktigt då min mage skrek som en jävla björn av hunger men så öppnade jag skafferiet och -Heii, bullens pilsnerkorv bli min middag!.. Så blev bullens pilsnerkorv & ett glas cola som blev min middag idag, inte så mycket till mat men orkade inte laga nå. Får väl helt enkelt göra nå mackor eller så sen haha.
Men nu ska jag klä på mig och gå ut på en promenad på isen med lovisa och efter de kommer emma hit så får vi väl se vad vi hittar på :)
pyysshei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0