20/1

Jaa, då var man här då.. På bloggen som faktiskt är min egen. Får tacka Jennie som har hjälpt mig med headern, försökte göra en själv fast gav upp då jag upptäckte att det gick käpprättåthelvete. Hade nog varit en fördel om man visste hur man använde photoshop och såna grejer, vilket jag verkligen inte kan.
Trodde aldrig att jag skulle skaffa en blogg, för jag har aldrig fattat hur folk orkar, eller känt mig sugen på att ha en osv.. men se nu vad som hände, fick för mig att jag skulle skaffa en och sa till Johanna att jag ville göra en blogg så vips hade hon gjort en åt mig.
Har ännu inte fattat hur man fixar och gör allting så den ser bra ut, skulle behöva lite hjälp ifall nån ids? Fast lyckades ju faktiskt he in en bakgrund alldeles själv, blir ju lite stolt över mig själv haha! ;D
haha jag & johanna för nå helger sen;D

Nåmen nu ska jag berätta lite snabbt om min dag innan jag kastar i mig nå käk för att lite senare bege mig till hockeyn, Luleå-Linköping.. Heja lule förfän, hoppas på en grym match som slutar med vinst till luleå :)
I vilket fall som helst så har jag bara varit på praktiken idag, kände mig sjukt seg då jag vaknade imorse blandannat för att jag drömde en skitsöt dröm och ville verkligen inte vakna men hade ju inte så mycket till val. Efter praktiken drog jag in till stan och var med Johanna & Åsa, vi gjorde inte så mycket men det var ju ändå trevligt..som vanligt! Blev skitsugen på godis när vi höll på gå omkring i stan, så vi gick därför till kiosken i shopping så jag kunde köpa mitt godis. Och när vi väl stod i kiosken fick jag typ beslutsångest men lyckades välja godis efter ett braa tag. Haha men så skulle jag plocka upp ett såntdär surt s, och så vettefan vad som hände så flög det över disken och killen i kassan tittade på mig som att jag vore efterbliven och skrattade lite smått åt mig medans johanna stod bakom mig och höll på dö av skratt. Blev typ jävligt pinsamt, alldeles röd i ansikte betalade jag och så skyndade vi därifrån... Hahha det var i princip min dag, kanske inte intressantaste men skitsaaamma! Nu ska jag gå ner och käka innan pappa tappar rösten av allt tjat..
Hahah, vi höörs puuussstjaa ;)♥

Kommentarer
Postat av: Sassäh

MOHAHAHA!! ;) så du har börjat blogga nu också?! ;)

2011-01-21 @ 08:12:45
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha, jo fyfan.. men vi får väl se hur det kommer gå med det ;D

2011-01-21 @ 09:09:31
URL: http://jjosefinemukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0