26/1

Tjennaaa!
Orkade inte skriva igår, hade feber och var allmänt deeg.. +att torkskåpet pajade mitt iallt så all dyngsur tvätt hade ingenstans att ta vägen, så 2st skosnören som jag knöt fast i rummet fick agera tvättlina. Haha det var riktigt gulligt!

Idag har jag varit på praktiken, sen drog jag och simmade en liten sväng med Johanna. Och efter de blev det stan med mamma, var och gick omkring i flera timmar och tycker inte vi hann med ens hälften av vad vi skulle, förstår inte hur tiden kunde gå fort? Iaf så ska vi fortsätta vårt klädsökande någon annan dag, alla affärer hann ju stänga så vi gick till Max och käkade hambuuuurgare, giftigt! ;)
Hann iaf inhandla lite småsaker som; foundation,puder,ett halsband,en bh & ett bälte.. Inte helt fel! Langar nå bilder här nedanför, sen ska jag dra igång nån film och dega bort resten av dagen! :)
tjaarrråååå!

mitt giftiga halsband jag köpte idag;)
tror jag har kollat på dethär halsbandet minst 20 ggr, och nu jääävlar äre mitt! hahah ;D


den söta lilla bhn:P
bhn jag köpte, yöööh!

bälteee
var i stort behov av ett bälte så hittade jag dehär på rea för 50:-.. vääärt!

yööh
bättre bild på både bhn&bältet.. nääjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0